پدرو: در تمرینات دلتنگ ویا می‌شوم

تاریخ : 14 / 6برچسب:پدرو,ویا,بارسا,افکار نیوز,
زمان انتشار :20:1.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

خوشبختانه هنوز می‌توانم در تمرینات تیم ملی اسپانیا او را ببینم و از تمرین در کنارش لذت ببرم. خوشحالم که در اتلتیکومادرید اوضاع بر وفق مرادش پیش می‌رود. پدرو ادامه داد: ویا برای فوتبال اسپانیا یک الگو است.تیم ملی اسپانیا فردا (جمعه) در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف فنلاند می‌رود و پدرو امیدوار است که کشورش با کسب تمام امتیازات به خانه برگردد. وی اظهار داشت: باید این بازی را ببریم، چون بازی بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود. می‌دانیم که فنلاند حریف دست و پا بسته‌ای نیست.

ماتادورها در شرایطی به هلسینکی می‌روند که هنوز مشخص نیست که دروازه‌بان اصلی این تیم چه کسی خواهد بود. ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی تیم چند روز پیش دوباره تاکید کرد که ایکر کاسیاس، سنگربان نیمکت‌نشین رئال مادرید همچنان دروازه‌بان شماره یک تیم او خواهد بود اما اکنون اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه احتمال دارد دل‌بوسکه نیز مانند کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، کاسیاس را روی نیمکت بنشاند.

پدروی ۲۶ ساله در این خصوص تصریح کرد: متاسفانه ایکر این روزها در تیمش وضعیت خوبی ندارد اما او هنوز هم یک دروازه‌بان بزرگ است. ویکتور والدس هم دروازه‌بان سطح بالایی است. این سرمربی است که باید تصمیم بگیرد وضعیت کدام یک از دروازه‌بان‌هایش بهتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.